AMAÇ:
Kurumu oluşturan bireylerin, kurum kültürüne olumlu yönde katkıda bulunmalarını teşvik etmek; kişisel gelişimlerini artırabilmek amacıyla, çalışanların olumlu ve aktif bakış açısı kazanmaları için bilgi ve beceri paylaşımında bulunmak; temel düzeyde iletişim becerileri kazandırmak ve bu yolla yüksek kalitede hizmet veren bireyler olmalarını sağlamaktır.
• Empati Nedir?
• Neden Empati Kuramayız?
• Empati Kurmanın Yolları Nelerdir?
• Empati Kurmanın Faydaları Nelerdir?
• Ekip Nedir?
• Etkili Ekip Üyesi Olmak İçin
• Ekip Çalışmalarında Kimler Kaybeder?
• Ekip Çalışması Kimlere Göre Değildir?
• Şirkette Biz bilinci nasıl oluşur?
• Biz bilincinin verimliliğe katkısı nelerdir?